środa, 17 kwietnia 2024

Panie Ty dajesz mi pokój serca, moja dusza uspokaja się w Twojej miłości

 Duchu Święty zapraszam Cię do mojej modlitwy.

Przyjdź i namaść mnie, żeby każde słowo, które teraz wypowiem stało się żywe.

Boże Ojcze, dziękuję Ci, że jestem ukochanym dzieckiem kochającego Taty.

Ty Wiekuisty Boże, który Tron swój ustanowiłeś na Niebiosach, ukochałeś mnie odwieczną miłością 

i nikt ani nic mi jej nie odbierze. Jesteś moim życiem, Jesteś moją nadzieją.

Twoje miłosierdzie wielkie jest, okazujesz mi swą dobroć w świetle Twojej chwały,

moi wrogowie leżą u podnóżka Twoich nóg, mogę czuć się bezpiecznie, mogę odpoczywać, bo Ty jesteś cały dla mnie, Twoja moc otacza mnie z każdej strony.

Ty jesteś cały dla mnie i ja jestem cała dla Ciebie.

Twoje plany dla mojego życia są tak piękne, że nawet nie potrafię sobie  wyobrazić życia w tak doskonałej rzeczywistości, ale wierzę że Twoje Królestwo kwitnie w moim sercu. I proszę bądź wola Twoja jako w niebie tak i na ziemi.

Dziękuję Ci, że zabezpieczasz mój los, w Twoich kochających rękach jest każda chwila mojego życia, w Twoich kochających dłoniach, moja dusza doznaje ukojenia i zachwytu.

Blask Twojego Oblicza rozlewa się po całej mej duszy.

Moja dusza pragnie wysławiać Twój Święty majestat, moje usta pragną wyśpiewywać Ci nowe pieśni, pieśni chwały. Tylko Ty jesteś godzien chwały i czci.


Każda chwila z Tobą jest utkana promieniami miłości. 

Najczulszy z Ojców, który pragniesz mej miłości, przyjdź i przytul mnie.

Ty dajesz mi siłę, podnosisz mnie, pomagasz mi stawiać na nowo kroki na drogach życia. 

Ty wypełniasz moje serce zaufaniem i miłością. Jesteś dobry, jesteś wierny, nie zniechęcasz się.

A ja zaufałam Twemu miłosierdziu, niech się cieszy me serce z Twojej pomocy.

W Twoich objęciach jestem bezpieczna.

Zapraszam cię również na mojego Facebooka. Będzie mi bardzo miło:

link







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz