czwartek, 18 kwietnia 2024

Modlitwa o pokój serca

 Panie Jezu, Ty znasz moje serce. 

Ty znasz moje troski.

Pomóż mi jedynie w Tobie pokładać wszelką nadzieję.

Proszę napełnij mnie swoim pokojem, pokojem jakiego świat dać mi nie może.

Wznoszę ku Tobie swe serce, proszę napełnij mnie wszelkim duchowym błogosławieństwem,

zaprowadź mnie na drogi spokojne, oświetlone światłem Twojej miłości.

Ty jesteś dawcą nadziei, proszę udziel mi pełni radości i pokoju w wierze, abym mocą Ducha Świętego była bogata w nadzieję.

Ty z radością przygarniasz mnie do swojego serca, z miłością patrzysz na moje kroki, odnawiasz moje serce i napełniasz je pokojem, usuwasz wszelki ciężar, ocierasz moje łzy, bo Tobie prawdziwie na mnie zależy.

Otwieram się na światło Twojej miłości. Proszę przenikaj Twoim pokojem każdą moją troskę i uzdrawiaj moje serce. Powierzam się Twojej troskliwej opiece i powierzam Ci te sprawy, które mnie przytłaczają. Jezu, Ty się tym zajmij i uwolnij błogosławieństwo nad całym moim życiem od momentu mojego poczęcia.

Pomóż mi wybierać dobre myśli, naucz mnie czytać Słowo Boże i pomóż mi je zasiać w moim umyśle.

Chcę być utkana ze Słowa Bożego. Niech moje myśli będą Boże. Niech będą błogosławione. 

Dziękuję Ci Panie Jezu. Amen.

Zapraszam cię również na mojego Facebooka: LINK


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz