środa, 17 kwietnia 2024

Jesteś dobrym Ojcem a ja jestem kochana. Przyjdź Duchu Święty do mojego serca i przytul mnie.

 Twoja Miłość Duchu Święty nigdy się nie wyczerpie.

Mój piękny Przyjacielu, którego źródło płynie w moim wnętrzu podziwiam Ciebie.

Nie mogę się oprzeć by nie zaczerpnąć wody życia wiecznego każdego dnia, w każdym momencie.

Przepraszam Cię, że tak często o Tobie zapominam.

Ty trwasz we mnie, Ty nigdy się na mnie nie gniewasz, jesteś cierpliwy.

Proszę dotknij mojego serca, proszę uczul je na każdy nawet najcichszy Twój szept.

Czasem pędzę przed siebie, nie pytając Ciebie o radę i gubię drogę.

Gdybym była Ci wierna, moje upadki nie byłyby czasem tak bolesne, ale i tak traktujesz mnie jak swoje ukochane dziecko i z każdej słabości pomagasz mi powstać z jeszcze większą siłą. Twoje moc jest we mnie. Moja słabość doskonali się w Twojej mocy.

Ty jesteś dobrym Ojcem, tak właśnie Ty a ja jestem kochana. Dziękuję Ci Duchu Święty


Zapraszam cię również na mojego Facebooka. Będzie mi bardzo miło:)

link

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz