środa, 17 kwietnia 2024

Bez Ducha Świętego nic nie mogę uczynić ale z Nim mogę przenosić góry.

 Bez Ducha Świętego nic nie mogę uczynić ale z Nim mogę przenosić góry. Dzięki Ci Jezu za Twojego Ducha. W mojej słabości Jego moc czyni cuda, małe i wielkie, jakie tylko On zechce.

Duchu Święty, Ty jesteś jak cudowne Słońce, które oświetla chłód mojej duszy. Ty przychodzisz, rozpalasz nas, rozradowujesz nasze serca. O przyjdź i rozkochaj mnie w sobie na nowo, poprowadź mnie drogami światła, drogami usłanymi kwiatami Twojej miłości, o przyjdź i dotykaj mnie, rozpalaj mnie na nowo i pomóż mi przyjąć Twój ogień do mojego życia, pomóż mi choć odrobinę pojąć jak mnie miłujesz. Bardzo Cię pragnę i potrzebuję Twojej miłości. Przyjdź i utul mnie.




Zapraszam Cię na mojego Facebooka:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz