czwartek, 18 kwietnia 2024

Modlitwa o uwolnienie od lęku.

Panie Jezu, zapraszam Cię do wszystkich sytuacji, które budzą we mnie zwątpienie w Twoją Moc. 

Oddaję Ci okoliczności, które budzą we mnie lęk; poddaje pod Twoje panowanie wszystkie niemoce, które nie pozwalają służyć Tobie w wolności dziecka Bożego.

Dziękuję Ci, że każdy mój mrok jest dla Ciebie jak światło, Twoja Obecność rozjaśni każdą noc, Twoje światło uzdrowi każde serce, Twoja bezgraniczna czułość nie pozwoli Ci pozostawić mnie samej sobie.

Jesteś Bogiem litującym się, Twoje serce jest miękkie jak aksamit, Ty masz moc uwolnić mnie z moich niedomagań. W Twojej Obecności nie ostoi się żadna niewiara ani żaden wróg, bo Ty jesteś Panem całego Wszechświata. Na Twoje Imię Jezu zegnie się każde kolano, każdy problem musi wyznać, że to Ty jesteś Królem, Ty panujesz. Jesteś Mocarzem! Jesteś prawdziwie Święty! Twoja chwała jest tak piękna i wspaniała, że każdy kto w Nią wejdzie, nie będzie już taki sam. Ty czynisz nowe, piękne rzeczy, Ty uwalniasz swoje dzieci od wszelkich niebezpieczeństw.

Dlatego w pokorze, pełna podziwu dla Twojego Majestatu, przychodzę dziś przed Twój Majestat, u podnóżka Twoich stóp zostawiam każdy lęk, każdą obawę i niewiarę w to, że nie muszę dźwigać tych ciężarów. 

Gdzie Twój Święty Duch się unosi, tam jest wolność a ja przecież jestem Jego świątynią.

To cudowne Duchu Boży, że zamieszkujesz moje słabe ciało, to niesamowite Duchu Święty, że moje ograniczenia nikną w Twojej doskonałości. Ty pobudzasz mnie do życia w pełni i do miłowania Ciebie.

Ty jesteś Drogą, Ty jesteś Bramą, przez którą mogę wejść, mogę wyjść i zacząć wszystko od nowa, bo Ty, który jesteś Życiem, dajesz mi nowe życie.

Dziękuję Ci, że mogę postępować według wiary, spraw bym rychło doznała Twojej łaski, bo w Tobie pokładam nadzieję. Pokaż mi drogę, jaką mam kroczyć, bo wznoszę do Ciebie moją duszę z radosnym oczekiwaniem na cud wolności. Dziękuję Ci, że wszystkie moje problemy przeminą, każdy lęk i niepokój odejdzie kiedy tak naprawdę wtulę się w Twoją miłującą Obecność. Ty masz moc udzielić mi każdej łaski, Ty pragniesz mnie podnieść, bo jesteś dobry. Dziękuję Ci mój Boże. Uwielbiam Cię.


Zapraszam Cię również na mojego Facebooka:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz