czwartek, 18 kwietnia 2024

Ci, którzy ufają Panu odzyskują siły, jak orły lecą, biegną bez znużenia - ks. Izajasza

 Przyjdź Duchu Święty i tchnij swoją moc.

Tchnij moc w moje niedomagania. Tchnij swą siłę.

Zabierz wszelki ciężar.

Przyjdź z odświeżeniem i pomóż mi odzyskać radość życia.

Pomóż mi odzyskać wszystko co straciłam w wyniku popełnionych błędów.

Przytul mnie mocno, daj mi nową nadzieję, daj mi nowe siły.

Ożyw we mnie Słowo głoszone przez proroka Izajasza, że wszyscy, którzy Panu ufają odzyskują siły, jak orły lecą, bez znużenia biegną. 

Duchu Święty, który zamieszkujesz moje ciało uczyń dla mnie znak Twojej miłości, znak pomyślności, aby wszyscy, którzy mnie gnębią i oskarżają poznali Twoją Moc i odstąpili ode mnie.

Tylko Ty jesteś moją siłą, światłem w ciemności, nadzieją w beznadziei. 

Zapraszam Cię, zstąp na mój umysł i rozjaśnij moje myśli, pokaż mi rzeczy tak jak Ty je widzisz.

Jesteś Pocieszycielem, Parakletem, moim Obrońcą. Objaw swoją moc w moim życiu. 

Amen.


Zapraszam Cię na mojego Facebooka. Będzie mi bardzo miło:) LINK






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz