czwartek, 6 maja 2021

List Boga Ojca do ukochanego dziecka

 Kochane dziecko

Jestem tobą zachwycony bo tak cudownie Cię stworzyłem.

Każdego dnia patrzę na Ciebie z ogromną miłością.

Jesteś moim upragnionym dzieckiem.

Jesteś ukochanym dzieckiem ukrytym w ramionach kochającego Ojca.

Cudownie utkałem cię w łonie twej matki. Znam twoje imię.  Ukryte jest we Mnie.

Moim pragnieniem jest byś był szczęśliwy. 

Spoglądaj przed siebie z ogromną nadzieją, bo mam dla ciebie wspaniały plan.

Moje myśli o tobie są pełne nadziei, by zgotować ci przyszłość jakiej oczekujesz.

Jestem dobrym Pasterzem i zawsze jestem po Twojej stronie.

Ukochałem Cię odwieczną miłością.

Uniewinniłem Cię i usprawiedliwiłem przez Krew Jezusa, mojego ukochanego Syna.

Jesteś moim umiłowanym dzieckiem.

Choćby góry ustąpiły a pagórki się zachwiały to Ja nie porzucę cię ani nie opuszczę. Będę kochał cię na wieki.

I nie myśl już źle o sobie i nie słuchaj złych słów innych ludzi bo w moich oczach jesteś bezcenny. 

Jesteś z rodu królewskiego. Masz Królewskie Dna.

Kochane dziecko lubię kiedy nazywasz mnie Ojcem. Kiedy dajesz Mi to imię, moje serce czuje się zmuszone do troski o ciebie.


Rozkoszuj się Mną a dam ci czego pragnie Twoje serce, bo dla Mnie wszystko jest możliwe.

Nie stawiaj granic Mojemu działaniu, bo jestem wielkoduszny i daje w obfitości.

Proś Mnie o wszystkie łaski. Nie myśl nigdy: to niemożliwe. Tylko wierz Mi.


Twój Tatuś, który nigdy nie przestanie się o Ciebie troszczyć...


Zapraszam Cię serdecznie na moją stronę. Kliknij tu:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz