czwartek, 6 maja 2021

Boże błogosławieństwo

 Boże Ojcze poddaje całe moje życie pod Twoje błogosławieństwo.

Dziękuję Ci, że przychodzisz do mnie z niezasłużoną przychylnością i dajesz mi doświadczenie Twojej nadziei, która umacnia mnie w oczekiwaniu na spełnienie Twoich obietnic.

Dziękuję Ci Ojcze, bo Ty pragniesz dla mnie cudownych rzeczy w tym życiu. Dziękuję Ci, że wysyłasz mi Ducha świętego, który porusza się w mojej obecności.


Ukochany Ojcze, przyciągnij mnie jeszcze mocnej ku sobie. Pragnę należeć tylko do Ciebie, odkupiona przez Ciebie, obmyta krwią Jezusa Chrystusa- stoję przed Tobą Tato jako Twoje dziecko, wielbię i wywyższam Ciebie. Oddaję Tobie chwałę we wszystkim co uczyniłeś i jeszcze uczynisz w moim życiu.


Jakże cię mogę porzucić i jak opuścić Ciebie?

Dla Mnie jesteś bezcenna.

Twój Tatuś


Dziękuję Ci że odwiedziłeś mojego bloga. Zapraszam Cię na moją stronę. Link znajdziesz tu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz