czwartek, 6 maja 2021

Błogosławieństwo Jabesa

 Kochani chciałam was zaprosić na moją stronę, której link podaje niżej. Współpracując z łaską Bożą tam też teraz chce publikować. W modlitwy, które się tam znajdują będę wplatać kolorowe obrazki.


klikając w link przejdziesz do mojej nowej strony z modlitwami:)

Obrazki, które znajdziesz na mojej stronie....
Jakiś czas temu na modlitwie wspólnotowej miałam obraz Maryi, która rozdaje kwiaty.

Po paru latach Duch święty zainspirował mnie do malowania akwarelami. Każdy obrazek jest malowany pod asystą Matki Bożej, bez nie nie maluje. Ofiaruje je ku Jej czci i na chwałę Bożą. 

Wierzę, że dobra Matka pragnie rozdawać swoim dzieciom kwiaty i sprawia Jej to ogromną radość. Wiele osób mówi, że kwiaty są przepiękne. Wierzę w to i wiem czyja to zasługa:) 

Niech wam Bóg błogosławi+


Błogosławieństwo Jabesa

Boże obyś mi skutecznie błogosławił i rozszerzył moje granice a ręka Twoja była ze mną i obyś zachował mnie od złego a utrapienie moje się skończy. I sprawił Bóg to o co on prosił. Amen.


Ukochany Boże Ojcze
objawi mi rzeczy wielkie i niedostępne, o których nie wiem. Dokonaj nowych rzeczy w moim życiu. Pobłogosław każdy obszar w moim życiu. Objaw mi się i odmień mój los. Otwórz drogę na pustyni, ścieżyny na pustkowiu. Rozlej wody po spragnionej glebie i zdroje po wyschniętej ziemi. Wylej swego Ducha na moje potomstwo i błogosławieństwo rozlej obficie na Twój ukochany Izrael. Daj nam serca nowe i ducha nowego tchnij w nasze wnętrza. Ciemność przed nami obróć w jasność, a miejsca nierówne w równinę. Boże Ojcze pragnę oglądać jak Twoje obietnice wypełniają się w moim życiu. Boże Ojcze rozlej swoją miłość w moim życiu i w życiu każdego Twojego ukochanego dziecka. Boże Ojcze pragnę oglądać jak Twoje obietnice wypełniają się w moim życiu. Uczyń dla mnie znak, zapowiedź pomyślności. Dziękuję Ci Boże Ojcze, że czynisz nowe rzeczy w moim życiu w imieniu Jezusa Chrystusa. Amen




Kochany Duchu święty przyjdź tam gdzie gaśnie nadzieja i dotknij moich bolesnych okoliczności.

Dziękuję Ci.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz