czwartek, 6 maja 2021

Boże Ojcze bardzo potrzebuję Cię

 Boże Ojcze pokaż mi jak na mnie patrzysz,

jak drogocenna, niezwykła i wartościowa jestem dla Ciebie.


Objaw mi Ojcze swoje kochające, czułe serce, które wszystko wybacza.

Daj mi odczuć Twoją cudowną miłość. Przyjdź do mojego serca, bardzo potrzebuję Cię.

Tato liczy się tylko to, co Ty myślisz na mój temat.

Jestem umiłowana.

Jestem ważna dla Ciebie.

Dziękuje Ci że objawiasz mi Twoje czułe serce.

Dotykaj mnie Ojcze Twoją miłością.

Uzdrawiaj mnie Ojcze Twoją miłością.

Mój kochany Boże - Emmanuel, Bóg z nami.

Dziękuję Ci, że zawsze jesteś po mojej stronie.

Dziękuję Ci, że tak wiele dobrego uczyniłeś dla mnie, bo taka jest Twoja natura.

Jesteś miłosiernym Ojcem. Twoje serce dla mnie bije.


Dziękuje Bogu za Ciebie i serdecznie zapraszam Cię na moją stronę. Kliknij tu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz