czwartek, 6 maja 2021

Boża miłość- modlitwy do Bożego Serca

 Tato, nie ma nic piękniejszego niż Twoje Serce.

Przyjmij mnie w swoje ramiona i odbierz ode mnie wszelki brak zaufania do Ciebie.

Dziękuję Ci, że mogę żyć w Twojej miłości i że nie muszę się lękać, bo całe moje życie ukryte jest w Twoim kochającym Sercu.

Nigdy mnie nie odrzucasz dobry Ojcze ale zawsze mnie przygarniasz.

Twoja miłość mnie usprawiedliwia.




Kochany Ojcze czuwaj nad moim sercem, które Ty stworzycielu Nieba i ziemi zamieszkujesz. Tchnij na mnie Duchu święty z przebitego Serca Jezusa. Rozpalaj wszystko, czego się dotknę Twoją uzdrawiającą miłością.

Duchu święty niech zawieje Twój święty wiatr i uzdolni mnie do przyjmowania Twoich natchnień. Niech Twoja łaska i Twoja światłość spłynie teraz na mnie. Niech Twoje królestwo wypełni mnie teraz. Niech pokój Boży wypełni moje serce. Niech Twoja święta Obecność zagości Panie w moim sercu. Amen




Panie Jezu, niech Twój święty Duch, 

Duch życia,

Duch światłości,

Duch pełnej miłości, 

zstąpi teraz na mnie przez Niepokalane Serce Maryi.

Przenikaj mnie Panie. Daj mi taką życzliwość i taką radość, aby Ci, których spotykam czuli Twoją Obecność.



Dobrze że jesteś. Serdecznie zapraszam Cię na moją stronę i znajdź dla siebie coś pięknego:) Kliknij tu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz