środa, 8 marca 2017

Modlitwy w Imię Jezusa

W Imię Jezusa bólu gardła odejdź ode mnie. Wszelkie bakterie, które wywołują ten ból niech zginą, niech znikną, znak+
Błogosławię moje gardło.
Niech tak się stanie. Amen.

W imieniu Jezusa niech .............będzie zdrowa/y

Panie błogosław moją drogę, żeby była bezpieczna.

W imię Jezusa niech ta mgła się rozejdzie+

W korku:
błogosławię samochody, które są przed nami+


W imię Jezusa Chrystusa, mocą Ducha św, na rozkaz Maryi rozkazuje złemu duchowi niepokoju, aby wynosił się z mojego umysłu, mojego ducha, mojej duszy, z mojego ciała.
Duchu św wypełnij opuszczone miejsca Twoją miłością i Twoim pokojem.


W imię Jezusa unicestwiam złe myśli Krwią Jezusa. Dzięki Ci Jezu, chwała Tobie Panie!





2 komentarze:

  1. Piękna i skuteczna modlitwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje i zapraszam na moją stronę na fb:) linka dałam na stronie głównej tego bloga. Strona nazywa się dotyk Boży i od dzisiaj będę publikować tam modlitwy. Niech Cię Pan błogosławi+

      Usuń