czwartek, 23 marca 2017

Akty strzeliste


Akty strzeliste do Trójcy Przenajświętszej
W Ciebie wierzę, Tobie ufam, Ciebie miłuję, Ciebie uwielbiam, błogosławiona Trójco, jedyny Boże;  zmiłuj się nade mną teraz i w godzinę śmierci mojej i zbaw mnie.
Błogosławię Cię Boże, w Trójcy Jedyny, obecny w moim kochanym Aniele Stróżu i dziękuję, że mi Go dałeś.

Akty strzeliste ze Słowa Bożego:
Bądź wywyższony, Boże, ponad niebo,
a Twoja chwała ponad całą ziemię! (Ps 57, 6),
Wybaw mnie, Panie, od moich wrogów,
do Ciebie się uciekam. (Ps 143, 9)
Pan mój i Bóg mój! (J 20,28)
Panie, jeśli chcesz możesz mnie oczyścić. (Łk 5,12)
Panie, żebym przejrzał. (Łk 18, 41)
Jezusie, Synu Dawida, ulituj się nade mną! (Łk 18, 39)
Jezu, wspomnij na mnie, gdy przyjdziesz do swego królestwa. (Łk 23, 42)
(słowa dobrego łotra, który został ukrzyżowany z Jezusem)
Tak, Panie! Ja wciąż wierzę, żeś Ty jest Mesjasz, Syn Boży, który miał przyjść na świat. (J 11, 3-7)
(Słowa Marty siostry Łazarza, którego Jezus przywrócił do życia)
O Jezu, nadzieją moją i ucieczką moją Ty jesteś. (Ps 30, 4)


---

O Krwi i Wodo, któraś wypłynęła z Najświętszego Serca Jezusowego jako zdrój miłosierdzia dla nas, ufamy Tobie!
Jezu, każdy mój oddech poświęcam z miłością Tobie
Serce Jezusa gorejące miłością ku nam, rozpal serca nasze miłością ku Tobie
Daj mi tylko miłość ku Tobie i łaskę swoją, a dość będę bogaty i niczego więcej nie pragnę
Panie Jezu cichy i pokornego serca uczyń serca nasze według serca Twego
Jezu, nadziejo duszy stęsknionej, wspomnij na mnie


Akty strzeliste świętych
„Kocham Cię, Boże, ufam Ci, wierzę w Ciebie, potrzebuję Cię teraz”. – bł. Matka Teresa z Kalkuty
  

Jezu ufam Tobie. Troszcz się Ty.

Jezu, rozpal serce moje miłością. 

Z Bogiem wszystko mogę. 

Spocznij. Jezu, w sercu moim. 

O mój Jezu, miłosierdzia. 

Wszystko dla Jezusa. 

O Maryjo Matko Miłosierdzia módl się za nami! 

Zanurz mnie w zdrojach swojego Miłosierdzia 

Uwielbiam Cię Jezu za Twe Miłosierdzie 

W chwilach próby bądź dla mnie Miłosierny 

Panie, potrzebuję Twojej miłości 

Przebacz mi Jezu w Miłosierdziu swoim 

Zawierzam Ci swoje życie 

Twój krzyż Panie niech mnie uczy Miłosierdzia 

Nieskończone Miłosierdzie , przenikaj moją codzienność 

Przebacz mi Jezu w Miłosierdziu Swoim 

Zawierzam Ci Miłosierny Panie całe swoje życie 

Ogarnij mnie Jezu łaską swego Miłosierdzia 

Uczyń mnie apostołem Twojego Miłosierdzia 

Chwała Ci Jezu Miłosierny 

Daj mi poznać potęgę Twojego Miłosierdzia 

Tulę się w ramionach Twojego Miłosierdzia 

Ufam Miłosierdziu Twojemu 

Skrusz moje serce Swoim 

Rozpal mnie miłością płynącą z Twojego Miłosierdzia 

Jezu Miłosierny - prowadź! 

Panie, naucz mnie być miłosierną

Bezkresna przepaści Miłosierdzia Bożego, kieruj życiem moim ! 

Akty strzeliste do Anioła Stróża

Błogosławię Cię Boże, w Trójcy Jedyny, obecny w moim kochanym Aniele Stróżu i dziękuję, że mi Go dałeś.
Ojcze niebieski, bądź uwielbiony w moim Aniele Stróżu.
Dziękuję Ci, Aniele, mój Stróżu, że przedstawiasz Bogu moje prośby.

Dziękuję Ci, Aniele Stróżu, że jesteś moim bratem i przyjacielem.

Aniele, mój Stróżu, pomóż mi uwierzyć, że jesteś zawsze przy mnie.
Aniele, mój drogi Przyjacielu, pocieszaj mnie we wszystkich smutkach i utrapieniach.

Przepraszam Cię, Aniele Stróżu mój, że dziś Cię zasmuciłem.
Aniele Stróżu N. (podać imię), naucz mnie kochać i akceptować ją (jego) - takim, jakim jest.

Aniele, mój Stróżu, naucz mnie, proszę, uwielbiać Boga i za wszystko mu dziękować.

Aniele, mój Stróżu, pomóż mi życzliwie spojrzeć z Twoją miłością na tego człowieka, którego z trudem przyjmuję.

O mój Przyjacielu, Aniele Stróżu, pociesz mnie dziś w moim smutku.

Akt wiary
Wierzę w Ciebie, Boże żywy,
W Trójcy jedyny, prawdziwy.
Wierzę, coś objawił Boże,
Twe słowo mylić nie może.
Akt nadziei
Ufam Tobie, boś Ty wierny,
Wszechmocny i miłosierny.
Dasz mi grzechów odpuszczenie,
Łaskę i wieczne zbawienie.
Akt miłości
Boże, choć Cię nie pojmuję,
Jednak nad wszystko miłuję.
Nad wszystko, co jest stworzone,
Boś Ty dobro nieskończone!
Akt żalu
Ach, żałuję za me złości,
Jedynie dla Twej miłości.
Bądź miłościw mnie grzesznemu,
Do poprawy dążącemu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz