środa, 22 marca 2017

Garstka modlitwy


Maryjo, proszę Cię dopełniaj swoim wstawiennictwem każdej mojej modlitwy.


Panie Boże, spraw, żebym do modlitwy podchodziła z czystym sercem i z wiarą, że Ty 

możesz uczynić WSZYSTKO.
Proszę Cię o dar dziecięcej ufności, dziecięcej wiary, która spogląda ku Tobie z pełną podziwu bojaźnią i wyczekiwaniem pomocy.

Czynię się sam zależny od Twojej ufności, jeśli ufność Twoja będzie wielka, to hojność Moja nie będzie znać miary. Dz 548  
Najmilsza jest Mi dusza, która wierzy mocno w dobroć Moją i zaufała Mi zupełnie(...) daje jej wszystko, o co prosi. 
Im dusza więcej zaufa, tym więcej otrzyma. Cieszę się, że dusze żądają wiele, bo Moim pragnieniem jest dawać wiele i to bardzo wiele.
Czyż nie powiedziałem Ci, e jeśli uwierzysz, ujrzysz chwałę Bożą? 
Nie lękaj się prosić Mnie o rzeczy wielkie i nie zapominaj kim jestem. JESTEM W STANIE UCZYNIĆ NIESKOŃCZENIE WIĘCEJ NIŻ PROSISZ CZY ROZUMIESZ.


Panie, nie są Ci obojętne moje troski i pragnienia. Ty mnie rozumiesz i przygarniasz. Ty pragniesz uczynić moje życie owocnym i szczęśliwym. Chwała Tobie Panie.

Boże, Ty chcesz działać i odpowiadać na moje modlitwy. Ty mi współczujesz i chcesz mojego szczęścia. Uczyń mnie taką, jaką pragniesz, abym się stała. Uczyń mnie zasłuchaną w Twoje Słowo, ufną i posłuszną, miłującą i wierną, otwartą na Twoje nawoływanie.


Duchu Święty
przyprowadzaj mnie w odpowiednie miejsca, przyprowadzaj mnie do miejsc gdzie jest wiara, gdzie jest Twoja Moc, gdzie mogę Ciebie doświadczyć.Postaw na mojej drodze dobrych ludzi, dobre rzeczy i stwórz dobre okoliczności. Napełnij moje serce wdzięcznością i uwielbieniem Boga. Amen.
NIE LĘKAJ SIĘ PROSIĆ MNIE O RZECZY WIELKIE I NIE ZAPOMINAJ KIM JESTEM. JESTEM W STANIE UCZYNIĆ NIESKOŃCZENIE WIĘCEJ NIŻ PROSISZ CZY ROZUMIESZ.


Duchu Święty proszę daj mi właściwe myśli, skojarzenia, przypomnienia, aby dar uzdrowienia przygotowany mi przez Boże Miłosierdzie został przeze mnie uproszony i przyjęty. Wzbudź w moim sercu stosowną modlitwę, bym owocnie mogła powierzyć moją przeszłość Miłosierdziu Pana. Amen.

Wołaj do Mnie a odpowiem ci i oznajmię ci rzeczy wielkie i niedostępne, o których nie wiesz. Jr 33,3
Wynajdę dla ciebie nowe błogosławieństwa, jeśli będą Ci potrzebne. Przeszukam morze i ląd, żeby cię nakarmić. Jeśli znajdziesz się w niebezpieczeństwie poślę Tobie aniołów z odsieczą. A wszystko, o co ciebie proszę, to to, żebyś do Mnie wołała. Przedłuż Mi więc z radością twoje modlitwy.
O ŻYWY I KOCHAJĄCY BOŻE, UCZYNIŁEŚ DUŻO CUDÓW DLA PROROKÓW, APOSTOŁÓW
I DLA TWOJEGO NARODU. UŻYCZ MI TEJ ŁASKI, ABYM ZROZUMIAŁA, ŻE POTRAFISZ RÓWNIEŻ I DLA MNIE UCZYNIĆ TE SAME CUDA I ABYM DOŚWIADCZYŁA ICH W MOIM ŻYCIU CODZIENNYM.
CODZIENNIE: JEZU DAJ MI SWÓJ OGIEŃ, SWÓJ PŁOMIEŃ. WLEJ GO W MOJE SERCE.
POMNAŻAJ MOJĄ WIARĘ, ABYM I JA MOGŁA POZNAĆ TWOJĄ MOC W MOIM ŻYCIU. TY MNIE MIŁUJESZ I ZAWSZE JESTEŚ GOTÓW CZYNIĆ DLA MNIE CUDA. UCZYŃ DLA MNIE WIELE CUDÓW.

Pokaż mi Panie, że mam wartość, że jestem kimś cennym, że Ty mnie kochasz. 
Pozwól mi Panie teraz doświadczyć, jak bardzo mnie kochasz.
Ojcze w Niebie, chcę dzisiaj w nowy sposób doświadczyć Twojej miłości. Otwieram moje serce przed Tobą. Chcę przyjąć Twoją Miłość, bo wierzę, że mnie bardzo kochasz.

Ogłaszam że Jezus mnie kocha.

Panie Jezu, proszę odnów we mnie miłość i spraw, abym w sercu nosiła Twoje światło. Odbuduj świątynię mego serca i daj mi miłość do mnie samej abym mogła kochać i naśladować Ciebie w miłości do mnie. Ty przecież tak bardzo mnie kochasz. Od dziś chcę kochać i szanować siebie tak, jak Ty mnie, więc zabierz to wszystko co nie pozwala mi kochać siebie. Jezu pomóż mi odkryć wartość jaką mam w Twoich oczach.Przyjdź i dotknij mnie, pokaż że jesteś Bogiem żywym. Panie uzdrów mnie i tchnij we mnie swojego Ducha, Ducha mocy, aby uzdrowił to wszystko co jest we mnie chore. Duchu święty Pocieszycielu przyjdź i pokaż mi, że Jezus dzisiaj żyje pośród nas i działa z mocą.

Panie Boże, proszę Cię o prawdziwe doświadczenie Twojej bezgranicznej miłości, że wszystko nabierze sensu i nowego znaczenia, o doświadczenie miłości Ojca, która przynosi wszelkie ukojenie, uwolnienie i radość, o doświadczenie jaka naprawdę jestem w Tobie wspaniała i jak Ty się radujesz stwarzając mnie. Pokaż mi moje piękno, daj mi poznać Twoją łaskawość wobec mnie. Ojcze utul moje serce.

Maryjo, Matko Jezusa, Nauczycielko Pięknej Miłości, w Twoim Niepokalanym sercu składam moje serce pełne niedoskonałości. Oczyszczaj je, przemieniaj, upodabniaj do swojego. Maryjo naucz mnie pięknie kochać.
Panie naucz mnie tak spędzać czas, tak się modlić, tak przeżywać Eucharystię i Adorację, jak Ty byś chciał, żebym to robiła.

W trudnej sytuacji:
Chcę ogłosić Ciebie Jezu w tej sytuacji, przez którą przechodzę, Ciebie jako Zwycięzcę. W Tobie zawsze jest zwycięstwo, siła i moc.
Bez względu na to, jak wielka jest ciemność, której doświadczam, to Ty Jezu tu rządzisz, Ty masz moc, Ty przywracasz nadzieję, zdrowie i siły. Amen
JAKA BY NIE BYŁA PRZED TOBĄ GÓRA, MUSISZ UWIERZYĆ, ŻE JA MOGĘ JĄ PRZESUNĄĆ. IM WIĘKSZA TA GÓRA, TYM BARDZIEJ MOŻESZ SIĘ RADOWAĆ GDYŻ MOŻESZ BYĆ PEWNA, ŻE JA BĘDĘ DZIAŁAŁ NA TWOICH OCZACH.
Ja pójdę przed tobą i nierówności wygładzę. Skruszę miedziane podwoje i połamię żelazne zawory. 
Iz 45,2
NIE TRWÓŻ SIĘ, NIE BĄDŹ SMUTNA ALE UWIERZ W JEZUSA
Niech się nie trwoży serce wasze, wierzycie w Boga i we mnie wierzcie.

Panie, wejdź w moje ciemności. Niech Twoja światłość rozświetli mroki mojej duszy.
Panie, jesteś ze mną właśnie tu i teraz.
Dziękuję Ci, że zabierasz mój strach. 


Gdy męczą mnie złe myśli:
W Imię Jezusa Chrystusa unicestwiam tą myśl Krwią Jezusa
albo 
W Imię Jezusa nakazuję tej myśli aby się poddała w posłuszeństwo Jezusowi Chrystusowi.

Przed czytaniem Słowa Bożego:
To jest moja Biblia. Jestem tym, kim Ona mówi, że jestem. Mam to,co Ona mówi, że mam i potrafię uczynić to, co Ona mówi, że potrafię uczynić. Amen.



Boże Ojcze, daj mi takie doświadczenie Twojej bliskości, takie Słowo, które dotknie mojego serca.
Dziękuję Ci Panie za Twoje Słowo, kocham Twoje Słowo. Ucz mnie.

Duchu Święty oświeć Mnie, otwieraj moje oczy i moje uszy, aby Twoje Słowo mogło być wyzwolone we mnie.
Otwieraj mój umysł, odświeżaj mój umysł. Daj mi łaskę wejścia w nowe rzeczy.
Jezu, ja pragnę być pełna pasji dla Ciebie. Duchu Święty zstąp na mnie i wlewaj Twoje pragnienia w moje serce a zabieraj pragnienia, które nie pochodzą od Ciebie.
Moje życie jest w Tobie Jezu.



Oto Ja Pan czynię rzeczy NOWE, czy tego nie widzisz?
PAN CZYNI NOWĄ RZECZ DLA MNIE!


Duchu Święty wyprowadź mnie na głębię. Pragnę poznać i doświadczyć Boga żywego. Ojcze proszę Cię dziś o Twój dotyk. Niech Twój święty żar rozpali moje serce. Przyjdź Duchu św przyjdź bo pragnę więcej Twej Mocy i Miłości. Amen.

Duchu Święty pokaż mi miejsca, w których nie w pełni ufam Bogu



Jezu pragnę poznać Twoją Miłość, która przewyższa wszelką wiedzę. Jezu objawiaj mi się! Objaw swoją miłość do mnie, otwórz mnie na prawdziwe życie dla Twojej chwały. Wołam o większe objawienie Twojej Miłości do mnie. Dzięki Ci Jezu.


Będziecie Mnie szukać i znajdziecie Mnie, albowiem będziecie Mnie szukać z całego serca.
Duchu święty odnów rzeczy za którymi tęsknie. Dotknij moje ręce ogniem. Przyjmuję Ojcze Twoje dary w imieniu Jezusa

Panie Jezu, Ty powiedziałeś: Nie troszczcie się zbytnio o swoje życie, o to, co macie jeść i pić, ani o swoje ciało, czym się macie przyodziać...Przecież Ojciec niebieski wie, że tego wszystkiego potrzebujecie. Starajcie się najpierw o Królestwo Boże i o Jego sprawiedliwość, a to wszystko będzie wam dodane. Mt 6,25

Panie Jezu, ja przyjmuję to co obiecujesz, że wszystko będzie mi dodane,
ja przyjmuję Twoją opiekę, przyjmuję Twoje błogosławieństwo.
W Bogu mam wszystko, mam zdrowie, mam siły, mam dobrą pracę. Jest tam godziwe wynagrodzenie i ja przyjmuję to rozwiązanie, które Bóg ma dla mnie.
Panie Ty jesteś dobrym Pasterzem, zatroszcz się o mnie.

Panie Boże zabierz ode m nie te wieczne nakręcanie się, zamartwianie się, przejmowanie się, te nerwy. Zabierz mój sceptycyzm. Boże rozerwij moje kajdany. Jezu naucz mnie przyjmować Twoje łaski. Boże zabierz ode mnie wątpliwości, że czynisz wielkie rzeczy w moim życiu.

Maryjo, poślij mi jakąś duszę oddaną, niech mnie otoczy modlitwą, oczywiście liczę Maryjo też na Twoje wstawiennictwo.

Jezus stojąc zawołał donośnym głosem:
Jeżeli ktoś jest spragniony, a wierzy we Mnie - niech przyjdzie do Mnie i pije
jak rzekło Pismo:
Strumienie wody żywej popłyną z jego wnętrza.

(Jana 7,37)
Panie Jezu jestem spragniona, tylko Ty możesz zaspokoić pragnienia mojego serca. Daj mi Panie wody żywej, chcę poczuć jak mocno mnie miłujesz. Niech zdroje łask spływają na mnie. Wlewaj życie do mojego wnętrza. Ożyw mnie Panie i umocnij.

Panie Jezu, stoję przed Tobą i chcę Ci podziękować, za to, że Ty mówisz, że nie zostawiasz nas sierotami. Poszedłeś do Ojca, ale dajesz nam swego Ducha. Duchu święty zapraszam Cię do mojego serca, zapraszam cię do wszystkich sytuacji, które mnie przerastają. Zapraszam cię do problemów....
Zapraszam Cię też do lęków jawnych i ukrytych we mnie. Duchu święty proszę Cię, uwalniaj swoją moc w tych miejscach. Przymnóż wiary mojemu sercu, odsuń wszelkie pokuszenie nieprzyjaciela, że to wszystko jest nie dla mnie, że to wszystko jest dla kogoś innego. Weź kłamstwa nieprzyjaciela z mojego serca, oczyszczaj moje serce. Duchu święty przyprowadzaj mnie w odpowiednie miejsca, przyprowadzaj mnie do miejsc, gdzie jest wiara, gdzie jest Twoja moc, gdzie mogę Ciebie doświadczyć Duchu święty.

Panie dziękuję Ci, że mnie kochasz. Spraw, bym zakochała się w moim życiu, które jest Twoim darem.

Panie pokazuj mi Twoją obecność w mojej codzienności. Pragnę Cię dostrzec, pragnę rozpoznać i przyjmować Twoje natchnienia. Proszę cię o łaskę życia w wolności. Daj mi poznać Prawdę, która mnie wyzwoli. Amen.


Kiedy więc Syn was wyzwoli, wówczas będziecie rzeczywiście wolni. Jana 8,36

Proszę Cię, Panie, żebyś pokazał mi wszystko to, czego dotąd nie widziałam jako grzech. To do czego się tak już przyzwyczaiłam, że nawet tego nie wyznaję na spowiedzi. Pokaż mi moje serce Panie. Proszę Cię Panie, abyś pokazał mi kłamstwa, zwodzenie którym dałam posłuch w moim sercu.

Duchu święty pokaż mi te twierdze i kłamstwa, przez które życie przeze mnie ucieka i zastąp wszystkie te kłamstwa Swoją Prawdą, Prawdą o mnie kim jestem i kim jest Bóg. Pokaż mi gdzie jeszcze odrzucam Boga albo gdzie wycofałam się zamykając moje serce na Niego, pokaż mi kłamstwa, które powodują, że boję się wejść w zażyłą relację z Bogiem, w bliskość z Bogiem.
Proszę poprowadź mnie do wolności. Odnów moje myślenie.


Oręż bojowania naszego nie jest z ciała, lecz posiada moc burzenia, dla Boga twierdz warownych. Udaremniamy ukryte knowania i wszelką wyniosłość przeciwną poznaniu Boga i wszelki umysł poddajemy w posłuszeństwo Chrystusowi. 2 Kor 10,4

--------------------------
Przyjdź Duchu Święty ożywicielu, oświeć mnie.
Przemień i uzdrów moje myśli, emocje, uczucia i wypal moje ograniczenia, którymi ograniczam Twoje działanie. Skrusz fałszywe wzorce mojego myślenia Twoim świętym Ogniem. Wypal wszystkie kłamstwa, daj mi poznać Twoją świętą Prawdę, rozprosz moją słabość
a tchnij Swoją Moc.
Jezu ożyw moje życie, uzdrów moje serce, duszę i ciało. Błogosław mnie skutecznie, rozszerz moje granice i nich Twoja ręka będzie ze mną.
Duchu święty wołam o Twoje namaszczenie, o nowe, wielkie przełomy w moim życiu, o stwórcze cuda. Duchu święty, tchnij na mnie Twoim świętym oddechem. Niech zostanę napełniona Twoją siłą, twoją mocą. Jezu ja ogłaszam Twoje panowanie w każdym obszarze mojego życia. Dotykaj moich relacji i rozpalaj je Twoją Miłością.
Jezu ja wiem, że jest coś więcej. Teraz otwieram się na Twoje błogosławieństwo.
Jezu, Ty masz moc stworzyć nowe okoliczności wiodące mnie ku wyzwoleniu.
Duchu święty niech zawieje Twój święty wiatr. Uzdolnij mnie do przyjmowania Twoich natchnień.
Panie Jezu przyjdź i uczyń wielkie cuda w moim życiu. Pragnę tego doświadczyć. Modlę się również pragnieniem poczucia dotyku Twojej uzdrawiającej Miłości.
Duchu święty pragnę wielbić Boga jak wszyscy, którzy widzieli uzdrowienie paralityka. Dziękuję Ci za to co teraz uczyniłeś dla mnie. Otwieram moje serce na Ciebie i dla Ciebie i przyjmuję każdą Twoją łaskę.
Jezu zdejmij każdą zasłonę z moich oczu, oświeć mnie. Pragnę poznać Cię takim jakim naprawdę jesteś.

Duchu Święty Boże wołam o nowe Boże poruszenia, nowe działania, nowe nastawienie.
...................................................................................................................................................................
Modlitwa z książki Ojca Witko

Panie Jezu Chryste, wejrzyj teraz na osoby, które doświadczają paraliżującego lęku.
Kreślę nad nimi znak Krzyża Świętego +. W Imię Ojca i Syna i Ducha świętego, proszę Cię Panie Jezu, abyś mocą Ducha świętego przeciął, rozciął i odciął wszelkie więzy strachu i lęku, które paraliżują życie osoby, która w tej chwili czyta te słowa. Panie Jezu Chryste, proszę Cię najpokorniej, abyś mocą Ducha Świętego przegonił ducha lęku i strachu, osłabił jego wpływ na tę osobę aż do całkowitego ustąpienia. Niech duch lęku i strach zostanie pod Twoim Krzyżem aż do osądzenia. Amen. Niech mocą Ducha Świętego, poprzez najświętsze Rany Jezusa Chrystusa i Jego Najświętszą Krew, wszelkie zło, któremu na imię lęk i strach opuści tę osobę natychmiast, niech opuści ją raz na zawsze i nich już więcej nie wraca. Amen.
ZAMIAST PATRZEĆ NA BOGA, PATRZYMY NA SAMYCH SIEBIE I DLATEGO PRZEGRYWAMY.
...................................................................................................................................................................
Jezus mi wszystko przebaczył i ja także w Imię Jezusa Chrystusa przebaczam sobie wszystko. Amen.

Panie Jezu w Twoje imię przełamuję słowa i myśli, które niszczą moją wiarę, ufność i nadzieję.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Połóż rękę na sercu i powiedz:
Zapraszam Cię Jezu do mojego serca.
Przyjdź i zmień moje życie.
Ulecz emocje, ulecz moją duszę.
Chcę należeć tylko do Ciebie.
Dziękuję Ci Jezu, że mnie przenikasz i uzdrawiasz.


Boże Ojcze, potrzebuję Twojej łaski, która dotknie mego serca i uleczy moje zranienia.
Duchu święty potrzebuję Twojej radości, żeby smutek więcej nade mną nie panował.
Jezu potrzebuję Twojej dłoni by pokój wypełnił mą duszę.









MODLITWY O MĄDROŚĆ

1)Boże Pana naszego Jezusa Chrystusa; Ojcze Chwały daj mi Ducha mądrości i objawienia ku poznaniu Ciebie. Oświeć oczy mojego serca, abym wiedziała, jaka jest nadzieja do której mnie powołałeś i jakie bogactwo chwały jest udziałem świętych w dziedzictwie Twoim i jak nadzwyczajna jest wielkość Twoje Mocy wobec mnie. Dlatego Ojcze zginam moje kolana przed Tobą, od którego wszelkie Ojcostwo na niebie i na ziemi bierze swoje imię.
Tatusiu Abba spraw, abym została utwierdzona w wewnętrznym człowieku przez Ducha, Jego Mocą. Spraw to według bogactwa Twojej Chwały.
Chryste, zamieszkaj przez wiarę w sercu moim i pomóż mi pojąć jaka jest szerokość, długość, wysokość i głębokość Twej miłości, która przekracza wszelkie poznanie, abym została wypełniona całkowicie pełnią Bożą.
Tobie Boże, który według mocy działającej we mnie, potrafisz daleko więcej uczynić ponad to wszystko, o co proszę albo o czym myślę, Tobie niech będzie chwała w Kościele i w Chrystusie Jezusie po wszystkie pokolenia na wieki wieków. Amen.
2)Boże przodków i Panie miłosierdzia, któryś wszystko uczynił swoim Słowem, wyślij mi z niebios świętych, ześlij od tronu swej chwały Twoją Mądrość, by przy mnie będąc pracowała ze mną i żebym poznała co jest Tobie miłe. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz