środa, 8 marca 2017

Modlitwa poświęcenia Maryi swojego łona dla kobiet które urodziły dzieci lub spodziewających się dziecka

Modlitwa pochodzi z konferencji ks. Dominika Chmielewskiego.
Modlitwę możesz też odmówić za siebie. Odmawia się ją przez 9 miesięcy.



Maryjo poświęcam Ci moje łono od początku kiedy byłam w ciąży z ....(imię twojego dziecka)
i proszę żebyś uzdrowiła moment poczęcia i uzdrowiła 9 miesięcy, kiedy moje dziecko było w moim łonie,
a teraz oddaję je Tobie, aby dojrzewały w Twoim łonie przez 9 miesięcy. Niech Twoje łono przenika moje łono, oczyszcza je. Konsekruje je dla Ciebie, Maryjo. Proszę Cię, żebyś nosiła duchowo moje dziecko przez 9 miesięcy i to co było nie tak proszę, żebyś to uzdrowiła.

Zdrowaś Maryjo....



I Maryja sprowadza na nas te wszystkie łaski, które sprowadzała przez 9 miesięcy na Jezusa, wszystkie błogosławieństwa. Jeśli w duchowy sposób jesteś w jej łonie. Na nowo się rodzisz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz