poniedziałek, 9 stycznia 2017

10 Ufaj Bogu

Kiedy Bóg coś dla ciebie przygotowuje to ty będziesz najmniej to czuć. Bóg działa z ukrycia. Największe rzeczy, które On uczynił w moim życiu, zauważyłem że Bóg działał z ukrycia, ja nawet nie mogłem domyśleć się jak On to zrobi. Bo ja nie miałem żadnego pomysłu na każdą rzecz, którą Bóg uczynił w moim życiu, czyli nie przychodziło mi to  ani na moją myśl, ani w moje serce. On zupełnie w swój sposób to uczynił. To jest tajemnica między tobą a Bogiem. Nie musisz dłużej nosić tej rany. Podnieś poziom zaufania Bogu i Bóg wyleczy twoje rany. On nie chce byście nosili różnego rodzaju rany. Jezus wystarczająco był zraniony za nas wszystkich, On wziął nasze zranienia, boleści, rany, nasze bóle na siebie i On w pełni nam zaufał...
Najbardziej drogocenne rzeczy, dary wychodzą z ukrycia. Zanim te dary wyjdą z ukrycia, niektórzy doświadczają że mało czują Boga. Jeśli ty zachowujesz wierność, idziesz drogą zaufania to Bóg wyswobodzi swoją odpowiedź z ukrycia. Bóg mówi z ukrycia. W Piśmie świętym nie znajdziecie miejsca, żeby było napisane, że Bóg się spóźnił w jakiejś sprawie. Jeśli nawet ty gdzieś byłeś niewierny, to on zostanie wierny. Nie może być miłości bez ufności. Zaufanie to jest najwyższy element, który jest w królestwie. Zaufanie Bogu, zaufanie Jego dziełom, zaufanie temu, co on robi i wtedy kiedy On widzi w człowieku zaufanie, On zaczyna chodzić z tobą w ukryciu. A tam gdzie Bóg daje z ukrycia, On daje te najważniejsze rzeczy, których ty oczekujesz i o które prosisz.
Bóg da ci z ukrycia nawet o wiele więcej, niż ty prosiłeś.
Na małą chwilę odwróciłem wzrok od ciebie, Iz 54
bo blisko jest ten moment, kiedy On chce dać ci z ukrycia albo chce żebyś Go szukał.
Wzmocnij się w zaufaniu Bogu. Bóg da ci z ukrycia. Tak ci pobłogosławi, że powiesz: Boże ja tego zupełnie nie oczekiwałem. 

***
Maria Vadia


Pan działa NIESPODZIEWANIE:
Niech cię w podziw nie wprawiają czyny grzesznika, 
ufaj Panu i wytrwaj w twym trudzie, 
albowiem łatwą jest rzeczą w oczach Pana 
natychmiast i niespodziewanie wzbogacić ubogiego
Mądrość Syracha 11,21-22

Przykłady z biblii:

  1. v  Zstąpił Duch Święty i napełnił wszystkich, którzy mówili nowymi językami
  2. v  Kiedy Paweł( Szaweł) dojeżdżał do Damaszku, żeby dalej dręczyć chrześcijan niespodziewanie oślepiła go jasność z nieba (Dzieje Apostolskie 9,3-4)
  3. v  Kiedy Paweł i Sylas byli uwięzieni w Filippi, wielbili Pana o północy, gdy niespodziewanie poczuli silne trzęsienie ziemi. Drzwi więzienia się otworzyły a wszystkie łańcuchy opadły
  4. v  Kiedy pasterze spędzali nudną noc, pilnując owiec niespodziewanie pojawiło się mnóstwo zastępów niebieskich, wielbiących Boga
  5. v  Kiedy Jezus przyjmował chrzest w Jordanie, niespodziewanie otworzyło się niebo, a Duch Święty zstąpił i pojawił się nad Nim
  6. v  Po rozmnożeniu chleba, uczniowie próbowali przepłynąć łodzią do Kafarnaun. Wiosłowali, ale daleko nie dopłynęli bo wiatr był silny, a morze wzburzone. Kiedy  Jezus przyszedł do nich, krocząc po wodzie niespodziewanie znaleźli się na drugim brzegu.
  7. v  Na górze Przemienienia niespodziewanie pojawili się Mojżesz i Eliasz, którzy rozmawiali z Jezusem.
  8. Kiedy odkryłam że Bóg działa niespodziewanie, zaczęłam się modlić o „niespodziewane wydarzenia”
  9. Źródło: „Jak trwać w duchu świętym”
  10. Maria Vadia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz