poniedziałek, 27 lutego 2017

Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia




Dopóki jestem przekonany, że idę swoją mocą, to idę w słabości, ale kiedy odkrywam, że idę w mocy Ducha świętego, w mocy Bożej, to nic nie jest dla mnie straszne.
Gdy jestem słaby, a On jest mocą we mnie to mogę wszystko.

Przeżywając swoją wiarę nadal przeżywasz ją bardziej w bojaźni niż w mocy, bardziej w słabości niż w mocy. Owszem, jestem słaby, ale nie zapatruję się w moją słabość, w mój grzech, w moją niedoskonałość, w to, że jestem słaby
ale Bóg jest we mnie mocny.
 



1 Ks Samuela 17,45

Moment, kiedy Dawid walczy z Goliatem i Dawid mówi tak:
"Ty idziesz na mnie z mieczem i dzidą i z zakrzywionym nożem a ja idę na ciebie w imię Pana Zastępów"
Dawid pokonał Goliata.To właśnie znaczy mieć moc Ducha św, tzn. nie lękać się tego co przede mną. Możesz powiedzieć: ty idziesz na mnie z mieczem i dzidą a ja idę na ciebie z mocą Ducha świętego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz