wtorek, 25 kwietnia 2017

Zaufaj Jemu


Wiele razy widzieliśmy cuda dokonane przez Boga w naszym życiu. Przychodzi kryzys a my znów zapominamy o tym, że do tej pory Pan jeszcze nigdy się nie spóźnił. Jego wierność trwa na wieki.
Czy do tej pory, do tej godziny za mało dał Tobie dowodów na to, że interesuje Go absolutnie wszystko co przeżywasz? Uczestniczy w całym twoim życiu, wie wszystko o Tobie i chce twojego szczęścia. Nie jesteś sama, nie jesteś sierotą. Czy kiedykolwiek cię zawiodłem? Czy rozumiesz, że jestem zainteresowany każdym szczegółem twojego życia
 i mam upodobanie w tym żeby ci pomagać. Bardzo raduję się kiedy wypuszczasz sprawy ze swoich rąk. Gdzie się podziało twoje zaufanie do Boga?
Strach potrafi zniekształcić obraz Jezusa, ze strachu przestajemy Go widzieć takim jakim On naprawdę jest. Bóg ratuje nas czasem z opresji w taki sposób, który przekracza ludzkie pojęcie i musimy przywyknąć do tego że On jest Bogiem cudów. On jest suwerennym Bogiem i działa tak jak chce, nie zawsze tak jak potrafimy przewidzieć, jest Mistrzem pieczenia kilku pieczeni na jednym ogniu.
Nic nie uchodzi uwadze Wszechmocnego i nie ma takiej możliwości
 by coś Go zaskoczyło z naszymi problemami włącznie.



Modlitwa
Panie w moim życiu rozpętała się burza. Ja wiem że chcesz mi pomóc. Jeśli tak to pokaż mi to, odpowiedz na moje wołanie, zrób coś co już kiedyś dla mnie zrobiłeś i jest mi to znajome.

Jesteś wielki Panie i nie ma innego takiego jak Ty, który dotrzymujesz przymierza
i okazujesz łaskę tym którzy chcą z całego serca być z Tobą. Ty powiedziałeś: "O cokolwiek będziemy prosić w imię Jezusa dasz nam to." Boże Twoje słowa są Prawdą.

Zechciej więc pobłogosławić prośby jakie do Ciebie zanoszę
Maryjo proszę cię o dopełnienie mojej modlitwy Twoim wstawiennictwem. Amen.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz