wtorek, 25 kwietnia 2017

Moja tożsamość w Panu



Panie wejdź w głąb mojego serca i rozprosz wszystkie ciemności, dotknij mojego serca, przemień je, napełnij Twoją Miłością. Chcę poczuć się kochana, utulona. Przyjdź teraz
 i rozprosz moje ciemności. Ogarnij mnie ogniem Twojego Ducha, uraduj mnie w Tobie. Amen.

W imię Jezusa ogłaszam że:
Jestem piękna w Panu, mam ogromną wartość.
Panu zależy na moim szczęściu.
Jestem wspaniałą kobietą stworzoną na obraz Boży
Droga jestem Panie w twoich oczach Panie i Ty mnie miłujesz, jestem kochana odwieczną miłością, moje imię wyryte jest na dłoniach Boga, nikt i nic mnie nie wyrwie z Twoich rąk.
Stworzyłeś mnie Panie bo mnie zapragnąłeś, nie jestem sama, nigdy nie byłam sierotą. Nie jestem niczyja, jestem Twoja.
Ja należę do Umiłowanego a Umiłowany do mnie.
Jestem kochana przez Najwyższego. Jego Miłość nie ma końca.


Panie pokaż mi moje piękno i pomnażaj je we mnie. Daj mi odczuć Twoją Miłość. Pomóż mi pokochać siebie, tak jak Ty mnie kochasz. Obdarz mnie Twoim światłem, abym mogła zobaczyć Ciebie we mnie.

Panie, pomóż mi uwierzyć, że Twe piękno i miłość naprawdę do mnie należą.
Uwierz: cokolwiek robię, otacza mnie dobroć i miłosierdzie
Panie, napełnij moją duszę Twoim żywym pięknem.
Uwierz: Obdarowuję innych, doświadczając obfitości Bożego żywego piękna.
Panie objaw mi co to znaczy być Twoją świątynią.
Uwierz: Jestem subtelnym, misternie zaprojektowanym miejscem, w którym mieszka kochający Bóg.
"Biblijne sekrety piękna"


Niebieski Ojcze, Boże może nie kocham Cię w taki sposób w taki sposób w jaki Ty chcesz.
Naucz mnie kochać Ciebie tak, jak Ty tego chcesz.
Chcę cię wielbić ale może nie robię tego w taki sposób jaki Ty chcesz. Więc naucz mnie tego.
Panie chcę ci dać całe moje serce, naucz mnie jak to robić.
Wierzę, że jeśli zaufam Tobie całym sercem i umysłem Ty mnie poprowadzisz. Amen.



Jezus, samo serce piękna, pozwolił by go oszpecono, aby mógł nas zbawić. Wziął na siebie wstyd tego świata i On nas wyzwolił. Piękno poświęciło się dla nas. Nie możemy kupić piękna ale Piękno kupiło nas. Zostałyśmy odkupione, uwolnione od wstydu. Możemy dumnie kroczyć z podniesioną głową, ponieważ nie musimy już rozpaczliwie poszukiwać piękna. Piękno pierwsze nas odnalazło i zbawiło na zawsze

Uświadom sobie, że Bóg jest przy tobie teraz i przenika każdą chwilę twojego życia, On już obdarzył cię całkowitą miłością, pełnią bezpieczeństwa i pięknym blaskiem.



Panie, proszę aby moje serce wypełniła Twoja miłość, czyniąc mnie zdolnym do przyjęcia daru uzdrowienia, proszę o łaskę przebaczenia, dzięki której otworzę się na Twoją miłość.


Boże rozbudź we mnie tęsknotę i pragnienie przebywania w Twojej Obecności.
Panie utwierdź mnie w przekonaniu, że jesteś błogosławionym władcą wszystkich rzeczy oraz w tym, że obdarzyłeś mnie bezgraniczną miłością, której nigdy mi nie odbierzesz.
Ogarnia mnie wielka radość, kiedy uświadamiam sobie, że nic nie może mnie odłączyć od Boga i Jego miłości. W każdej sytuacji i zawsze Pan Bóg będzie mnie kochał. Cokolwiek mnie spotka, mogę liczyć na Jego miłość, pomoc, opiekę, wsparcie, miłosierdzie, przebaczenie. Ze strony Boga nie grozi mi porzucenie
Nie ma żadnego potępienia dla tych, którzy są w Chrystusie Jezusie...
Jeśli Bóg za nami, któż przeciwko nam? On, który nawet własnego Syna nie oszczędził, ale go za nas wszystkich wydał, jakżeby nie miał z nim darować nam wszystkiego? Któż będzie oskarżał wybranych Bożych? Przecież Bóg usprawiedliwia.
Któż będzie potępiał? Jezus Chrystus, który umarł, więcej, zmartwychwstał, który jest po prawicy Boga, Ten przecież wstawia się za nami.

Któż nas odłączy od miłości Chrystusowej? Czy utrapienie, czy ucisk, czy prześladowanie, czy głód, czy nagość, czy niebezpieczeństwo, czy miecz? Jak napisano: Z powodu ciebie co dzień nas zabijają, uważają nas za owce ofiarne. Ale w tym wszystkim zwyciężamy przez tego, który nas umiłował.

Albowiem jestem tego pewien, że ani śmierć, ani życie, ani aniołowie, ani potęgi niebieskie, ani teraźniejszość, ani przyszłość, ani moce, ani wysokość, ani głębokość, ani żadne inne stworzenie nie zdoła nas odłączyć od miłości Bożej, która jest w Chrystusie Jezusie, Panu naszym.
List do Rzymian 8:1 i 31b-39

Ojcze proszę cię o prawdziwe doświadczenie Twojej bezgranicznej miłości, że wszystko nabierze sensu i nowego znaczenia. O doświadczenie mocy miłości Ojca, która przynosi wszelkie ukojenie, uwolnienie i radość, o doświadczenie jaka naprawdę jestem w Tobie wspaniała i jak Ty się radujesz stwarzając mnie.

W miejsce kropek wstaw twoje imię :)
Jakże Cię mogę porzucić....i jak opuścić ciebie...
Moje serce na to się wzdryga
i rozpalają się moje wnętrzności.
Ponieważ droga jesteś w Moich oczach, nabrałaś wartości i Ja cię miłuję.





Panie, ukaż mi Swą twarz. Daj mi usłyszeć Twój głos.
Ja nie chcę już słuchać głosu oskarżającego mnie szatana. Nie chce słuchać głosu potępiającego mnie świata. Pragnę doświadczyć Twojego spojrzenia, spojrzenia pełnego miłości.
Tylko Ty wiesz jaka jestem naprawdę.
Panie ja nie chcę już słyszeć głosu, który mówi mi, że do niczego się nie nadaję. Nie chcę słyszeć głosu, który mówi, że już nigdy nie będę szczęśliwa, że zasługuję na to, aby cierpieć. Nie chcę słyszeć, że w przyszłości nic dobrego mnie nie spotka. Nie chcę słyszeć, że jestem brzydka, paskudna i nikt mnie nie zechce.
Panie mój, ja chcę słuchać jedynie Ciebie. Chcę wpatrywać się w Twoją twarz, która mówi mi jak bardzo mnie kochasz. Jak bardzo piękna jestem w Twoich oczach, jak bardzo się mną zachwycasz. Nie odrzucasz. Nie potępiasz.
Panie, zabierz ode mnie to wszystko co nie pozwala mi poznać prawdy o sobie. Zanurz mnie w Krwi Swojego Miłosierdzia. Niech Twoja Krew mnie oczyszcza, Panie. Niech Twoja Krew wydobywa ze mnie piękno.
Oczarowałaś me serce, siostro ma, oblubienico, oczarowałaś me serce jednym spojrzeniem twych oczu, jednym paciorkiem twych naszyjników.
Jak piękna jest miłość twoja, siostro ma, oblubienico, o ileż słodsza jest miłość twoja od wina, a zapach olejków twych nad wszystkie balsamy!
O jak piękna jesteś, przyjaciółko moja, jak piękna, oczy twe jak gołębice!


O Panie mój, bądź uwielbiony. Bądź uwielbiony w Twojej nieskończonej miłości. W Twoim spojrzeniu, pełnym Miłosierdzia. W tym jak pięknie mnie stworzyłeś i jak bardzo się mną zachwycasz. Pomimo mojego grzechu. Pomimo mojej słabości. Ty mnie przemieniasz, Panie. W Tobie jestem piękna.
źródło: kwiaty pustyni
autorka artykułu: Anna Aniśka


Bo miłość Chrystusowa przynagla nas – 2 kor 5,14
Miłość Chrystusa sprawia, że to wszystko ma sens. On zniszczył grzech i jego moc nad człowiekiem, kiedy człowiek okazuję skruchę.
Miłość Boga przyszła by stawić czoła wszystkiemu. I mówi:
Znaczysz więcej, niż sama rozumiesz, ja umieram za Ciebie, bo Ja znam prawdę o tym, kim jesteś.
Jesteś warta każdej kropli krwi, która ze Mnie spływa. Jesteś warta bólu i ran. Twoje życie to coś więcej niż rozumiesz. 
Znam cię od początku. Stałem się tym, kim ty byłaś abyś mogła stać się kim Ja jestem. Przyjdź do Mnie, kiedy Ja będę wywyższony to ciebie ze sobą pociągnę.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz