niedziela, 2 kwietnia 2017

wersety o dziękczynieniu


Wykrzykuj Panu, cała ziemio! Służcie Panu z radością, przychodźcie przed oblicze jego z weselem!
Ps. 100,1-2
Łaskę i prawo opiewać będę; tobie Panie, grać będę.
Ps. 101,1

Będę Cię sławił Panie z całego mego serca, bo usłyszałeś słowa ust moich. Będę śpiewał Ci wobec aniołów...
Kiedym Cię wzywał, wysłuchałeś mnie, pomnożyłeś siły mej duszy.
Pan za mnie wszystkiego dokona. Ps 138

Ja zaś zaufałem Twojemu Miłosierdziu, niech się cieszy me serce z Twojej pomocy,
chcę śpiewać Panu, który obdarzył mnie dobrem. Ps 13,6


On ratuje od zguby i napełnia Twoje życie dobrem. Ps 103
Błogosław, duszo moja, Panu i wszystko, co we mnie, imieniu jego świętemu! Błogosław, duszo moja, Panu i nie zapominaj wszystkich dobrodziejstw jego!
Ps. 103,1-2
Wysławiajcie Pana, wzywajcie imienia jego, głoście narodom czyny jego! Śpiewajcie mu, grajcie mu, śpiewajcie o wszystkich cudach jego!
Ps. 105,1-2
Bramy podnieście swe szczyty i unieście się prastare podwoje
aby mógł wkroczyć Król Chwały
Któż jest tym Królem Chwały?
To Pan Zastępów: On sam Królem Chwały
Pan potężny w boju. Ps 24,9

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz