wtorek, 2 maja 2017

Litania do Ducha Świętego


Kochani chciałam was zaprosić na moją stronę, której link podaje niżej. Współpracując z łaską Bożą tam też teraz chce publikować. W modlitwy, które się tam znajdują będę wplatać kolorowe obrazki.


Klikając w ten link przejedziesz do mojej nowej strony z pięknymi modlitwami:) Zapraszam Cię serdecznie....

Jakiś czas temu na modlitwie wspólnotowej miałam obraz Maryi, która rozdaje kwiaty.

Po paru latach Duch święty zainspirował mnie do malowania akwarelami. Każdy obrazek jest malowany pod asystą Matki Bożej, bez nie nie maluje. Ofiaruje je ku Jej czci i na chwałę Bożą. 

Wierzę, że dobra Matka pragnie rozdawać swoim dzieciom kwiaty i sprawia Jej to ogromną radość. Wiele osób mówi, że kwiaty są przepiękne. Wierzę w to i wiem czyja to zasługa:) 

Niech wam Bóg błogosławi+


Litania do Ducha świętego

Kyrie, elejson. Chryste, elejson. Kyrie, elejson.
Chryste, usłysz nas, Chryste, wysłuchaj nas.
Ojcze z nieba, Boże, zmiłuj się nad nami,
Synu Odkupicielu świata, Boże, zmiłuj się nad nami,
Duchu Święty, Boże, zmiłuj się nad nami,
Święta Trójco, Jedyny Boże, zmiłuj się nad nami,
Duchu Święty, Trzecia Osobo Trójcy Przenajświętszej, zmiłuj się nad nami,
Duchu Święty, który od Ojca i Syna pochodzisz, zmiłuj się nad nami,
Duchu Święty, który na początku stworzenia świata unosiłeś się nad wodami, zmiłuj się nad nami,
Duchu Święty, który w postaci gołębicy pojawiłeś się nad Chrystusem w wodach Jordanu, zmiłuj się nad nami,
Duchu Święty, który zstąpiłeś na Apostołów w postaci języków ognistych, zmiłuj się nad nami,
Duchu Święty, który żarem gorliwości przepełniłeś serca uczniów Pańskich, zmiłuj się nad nami,
Duchu Święty, który odrodziłeś nas w wodzie Chrztu świętego, zmiłuj się nad nami,
Duchu Święty, który nas umocniłeś w Sakramencie Bierzmowania, zmiłuj się nad nami,
Duchu Święty, przez którego Bóg czyni nas dziećmi Swoimi, zmiłuj się nad nami,
Duchu Święty, który wlewasz miłość Boską do serc naszych, zmiłuj się nad nami,
Duchu Święty, który nas uczysz prawdziwej pobożności, zmiłuj się nad nami,
Duchu Święty, źródło radości, zmiłuj się nad nami,
Duchu Święty, strażniku sumień naszych, zmiłuj się nad nami,
Duchu Święty, obecny w nas przez łaskę swoją, zmiłuj się nad nami,
Duchu Święty, dawco mądrości i rozumu, zmiłuj się nad nami,
Duchu Święty, dawco rady i męstwa, zmiłuj się nad nami,
Duchu Święty, dawco umiejętności i pobożności, zmiłuj się nad nami,
Duchu Święty, dawco bojaźni Bożej, zmiłuj się nad nami,
Duchu Święty, dawco wiary, nadziei i miłości, zmiłuj się nad nami,
Duchu Święty, natchnienie skruchy i żalu wybranych, zmiłuj się nad nami,
Bądź nam miłościw, przepuść nam, Duchu Święty.
Bądź nam miłościw, wysłuchaj nas, Duchu Święty.
Bądź nam miłościw, wybaw nas, Duchu Święty.
Od zwątpienia w zbawcze działanie łaski, wybaw nas, Duchu Święty,
Od buntu przeciwko prawdzie chrześcijańskiej, wybaw nas, Duchu Święty,
Od braku serca wobec bliźnich naszych, wybaw nas, Duchu Święty,
Od zatwardziałości w grzechach, wybaw nas, Duchu Święty,
Od zaniedbania pokuty, wybaw nas, Duchu Święty,
Od wszelkich złych i nieczystych spraw i myśli, wybaw nas, Duchu Święty,
Od nagłej i niespodziewanej śmierci, wybaw nas, Duchu Święty,
Od potępienia wiekuistego, wybaw nas, Duchu Święty,
My grzeszni, Ciebie prosimy, wysłuchaj nas Duchu Święty.
Abyś Kościołem Twoim świętym rządzić i zachować go raczył, wysłuchaj nas Duchu Święty,
Abyś nas w wierze katolickiej utwierdzić raczył, wysłuchaj nas Duchu Święty,
Abyś nam wytrwałości i męstwa udzielić raczył, wysłuchaj nas Duchu Święty,
Abyś umysły nasze pragnieniem posiadania nieba natchnąć raczył, wysłuchaj nas Duchu Święty,
Abyś w nas godne mieszkanie dla siebie przygotować raczył, wysłuchaj nas Duchu Święty,
Abyś nas w cierpieniach pocieszyć raczył, wysłuchaj nas Duchu Święty,
Abyś nas w łasce Twojej utwierdzić raczył, wysłuchaj nas Duchu Święty,
Abyś nas wszystkich do zbawienia doprowadzić raczył, wysłuchaj nas Duchu Święty,
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, przepuść nam, Panie.
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, wysłuchaj nas, Panie.
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, zmiłuj się nad nami.

P.: Stwórz, Boże, we mnie serce czyste.
W.: I odnów we mnie moc ducha.
Módlmy się:
Duchu Święty, który zgromadziłeś wszystkie narody w jedności wiary, przybądź i napełnij serca Twoich sług łaską Swoją, zapal w nas ogień Twojej miłości i chroń od wszelkiego złego. Amen.

133 komentarze:

  1. Pierwszy raz odmowilam te litanie jest piekna i polecam drugim ,bede co wieczor ja odmawiala z cala wiara .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta litanie nalezy odmawiac najlepiej miedzy 9-10 rano,w godzinie Ducha Sw.Przeczytaj obietnice

      Usuń
    2. Pierwszy raz to przeczytałam. W pracy będzie kłopot ale po powrocie do domu zacznę odmawiać o proponowanej godz. Bóg zapłać

      Usuń
    3. Staram się odmawiać między godz. 9,00 a 10,00.Też nie zawsze mogę. Dostałam ostatnio jako pokutę litanię do Ducha Św.i tak się zaczęło.

      Usuń
    4. Prosze o laski Ducha Swietego dla mojej rodziny♥️🙏♥️

      Usuń
  2. DZIĘKI🔔❤😇💒😇❤🔔

    OdpowiedzUsuń
  3. Duchu św obdarzaj nas Swoimi darami i strzeż nasze dusze od złego

    OdpowiedzUsuń
  4. Duchu Święty ,błagam ,wyciągnij Asię z rąk szatana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Duchu Święty. O łaskę wiary proszę, o odwagę i mądrość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Litania do Ducha Świętego jest wspaniała , dziwi mnie tylko to , że zamiast używać słów Bądź UWIELBIONY , a tutaj mamy TYLKO bądź Pochwalony ... Przecież to jest modlitwa do BOGA - Trzeciej Osoby Boskiej ... Ja modlę się CODZIENNIE od zawsze do Ducha Świętego własnymi słowami , ale na zakończenie UWIELBIAM !!! BĄDŹ UWIELBIONY !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bądź Pochwalony , Bądź Uwielbiony , Bądź Wywyższony Boże Ojcze , Boże Duchu Święty i Boże Jezu Chryste ... .

      Usuń
    2. Też podobnie kończę każde wezwanie: Bądź Pochwalony , Bądź Uwielbiony , Bądź Wywyższony Duchu Święty.

      Usuń
  7. Piękna litania,dopiero ja odkryłam, dzięki księdzu spowiednikowi, który zadał mi ją jako pokute.Postanowilam ją odmawiac 3 razy w tygodniu..

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje że jesteście. Niech Bóg obdarzy was duchowym błogosławieństwem Niebios :)+++

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ,lekko się ja czyta. Zadał mi ja ksiadz jako pokutę ,postanowilam że będę odmawiać i przekażę ją znajomym.

    OdpowiedzUsuń
  10. Duchu Święty mniej nas w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  11. Duchu święty,dziękuję Ci,kochamCię,ufam Tobie.Proszę nawróć😇❤MB❤😇teraz i na zawsze,amen(†).☝☝👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏🔔🔔🔔🔔🔔ślub💒ślub🔔🔔🔔🔔🔔

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. "Daruję przewinienia przodków karane do czwartego pokolenia" - co to w ogóle ma znaczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudny temat.Niestety coś jak grzechy starszych z rodzinny "przechodzą na młodszych" istnieje. Tak słyszałam.

      Usuń
    2. nie grzech przechodzi na dalsze pokolenia a jego skutki

      Usuń
    3. To prawda. W moim życiu dzieje się to samo co w życiu mojej babci i mamy a także życie mojej córki jest takie samo. Ale wystarczy przeprosić Boga za grzechy a Bóg nam przebaczyć. Amen.

      Usuń
    4. Niepowodzenia są karą a talenty nagrodą pokoleń. Bóg nie chce by nam było źle. Przez pokorę i modlitwę odmieni nasze życie.

      Usuń
    5. Duchu sw blagam daj zdrowie dla mojego nienarodzonego dziecka sby wyniki badac byly dobre blagam czuwaj nad nimi

      Usuń
  14. Duchu Święty, proszę Cię o zdanie historii ustroju i państwa i prawa polskiego dla nas i naszej koleżanki

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna modlitwa,proszę pomódlcie się za mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwała Ojcu i Synowi i DUCHOWI ŚWIĘTEMU NA ZAWSZE❗❗❗🔔🔔🎺🎺😇
      W Twojej intencji,za Ciebie+✋✋

      Usuń
    2. Powyższą treść napisałem o 10:08rano,a tę o 10:09.
      Zegar więc tu pokazuje inny czas.
      ☝☝☝☝☝☝😇☝☝☝☝☝☝

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  16. Odkryłam tę wspaniałą litanię 2 miesiące temu. Jest niesamowita w swej mocy. Dziękuję Duchu Święty. ❤️🙏❤️

    OdpowiedzUsuń
  17. Duchu święty przyjdź do mojego syna z łaską nawróceniu się otwórz jego serce i wlej swoją miłość.Pomóż mu uwolnić spod władania cialem

    OdpowiedzUsuń
  18. Najważniejsze żebyśmy mu się nawrocili😇.Prośmy Ducha św żeby pokazał nam nasz ukryty grzech.
    Dziękuję za komentarze. Jezus was bardzo kocha:)+błogosławię was☺

    OdpowiedzUsuń
  19. Du hu sw błagam Cię o cud uzdrowienia Jezu ufam f

    OdpowiedzUsuń
  20. Duchu św błagam o BŁAGAM Cię o cud uzdrowienia mnie Z

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ksiądz Glass powiedział że uzdrowienie to proces. Wiele osób choruje bo choruje ich duch. Trzeba prosić Jezusa, Ducha św. aby pokazał ukryty grzech. Ja tak proszę, oprócz tego modlę się na różańcu żeby Maryja uporządkowała moje życie i widzę te ukryte grzechy i proszę o łaskę nawrócenia dla siebie. Kiedy Jezus uzdrowi ducha a nasze cierpienie połączone z ofiarą Jezusa przyczyni się do zbawienia kogoś z naszej rodziny, który był już jedną nogą w piekle ( Jezus piecze kilka pieczeni na jednym ogniu:)) wtedy uzdrowienie jest pewne. Jest to proces. Smutna prawda jest taka że my nie widzimy ukrytych grzechów bo pycha i egoizm są naszymi towarzyszami, które nas odwracają od spojrzenia na siebie w prawdzie. Jezus mi pokazuje moje ukryte grzechy. Prosze go żeby pokazywał mi po trochu i od razu dawał łaskę poprawy i nawrócenia. I On to robi. święty proboszcz z Ars kiedy zobaczył stan swojej duszy zachorował na depresję, miał oczyszczenie już w tym życiu. To tym bardziej ja muszę bardziej zabiegać o moje zbawienie niż o dobra doczesne. Kiedy zabiegam o zbawienie wszysto inne będzie mi dane .Jezus nas nie opuści, za wiele go kosztowaliśmy. Pomoże nam w naszych potrzebacha materialnych, zdrowotnych. Jest kochany.

      Usuń
  21. DUCHU ŚWIĘTY ZEŚLIJ SWOJE DARY NA MOJĄ RODZINĘ ,SZCZEGÓLNIE NA MNIE I MOICH SYNÓW.

    OdpowiedzUsuń
  22. Duchu ŚWięty otocz swą opieką moje dzieci całą moją rodzinę mnie z mężem Dla chwały Boga wybacz nam wszystkie grzechy .Amen

    OdpowiedzUsuń
  23. Duchu swiety dzialaj w moim sercu Prosze Cie otocz mojego syna swoja moca aby sie nawrocil strzez moja cala rodzine i wlej w serca tesknote za Boza miloscia Amen

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna litania. Gorąco polecam icalkowicie wierzę w jej moc. Duchowi Swietemu polecam moją rodzinę i proszę by zapanowała w niej miłość i zgoda a ci którzy odeszli niech cieszą się radością nieba
    . Ci którzy jeszcze błądza nich szybko wrócą w ramiona Ojca Miłosiernego. Duchu Ogniu wypal swoją miłością wszystko co jest w nas złe

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy ta litania jest dostępna w jakimkolwiek modlitewniku lub książce?

    OdpowiedzUsuń
  26. Bądź pochwalony i uwielbiony Duchu Święty w moim sercu, w moim życiu i przez wszelkich ludzi na świecie. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  27. Duchu Święty blagam wskaz mi drogę aby byla zgodna z wola Boza.bardzo cie blagam. Prosze wszystkich o westchnienie w mojej osobie,poniewaz musze wybrac drogę czy odejsc od meza po ciaglych zdradach i nie szanowaniu mnie czy zostac z nim. Pomóżcie swoja modlitwą. Bog zapłać

    OdpowiedzUsuń
  28. Duchu święty błagam zdrów na duszy mojego syna i całą rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  29. Duchu Święty, którego bogactwa nikt ogarnąć nie zdoła, ucz mnie odrzucać bezużyteczne wyobrażenia i myśli – Bądź pochwalony, uwielbiony i wywyższony, Duchu Boży.
    Duchu Święty, Dawco wielu darów, ucz mnie rezygnować z bezużytecznych działań i unikać niepotrzebnych rozmów – Bądź pochwalony,uwielbiony i wywyższony, Duchu Boży.

    Duchu Święty, z którego pełni wszyscyśmy otrzymali, ucz mnie milczenia i mówienia we właściwym czasie – Bądź pochwalony, uwielbiony i wywyższony, Duchu Boży.

    OdpowiedzUsuń
  30. Duchu swiety w tobie jedyna nadzieja blagam cie zeby to dziecko ktore w sobie nosze bylo zdrowe a czwartkowe badania wyszly dobrze blagam cie

    OdpowiedzUsuń
  31. Duchu sw błag o dobre wyniki jutrzejszych badan zeby z dzieckiem wszystko bylo dobrze

    OdpowiedzUsuń
  32. Duchu sw blagam o dibre wynikibjutrzejszych badan zeby to dzieciatko bylo zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  33. Duxhu aw w tobie moc blagam zeby z dzieckiem bylo wszystko dobrze

    OdpowiedzUsuń
  34. Duchu se blagam aby wyniki badan z ktei wyszly dobrzr

    OdpowiedzUsuń
  35. Do Pauli z tego co piszesz jestes w ciazy a martwia cie wyniki. Ja majac 40 lat urodzilam ze wzgledu na wiek musislam zrobic badania prenatalne wyszly tragicznie nawet ta za male slowa. Zalatwilam sobie aby rodzic w Matce Polce podczas badan ciagle vos nie tak to wada serca to zaburzenia neurologiczne bedsc 2 tyg w szpitalu przybylo mi siwych wlosow. Modlilam sie i mimo wszystko gdzies daleko czulam ze bedzie ok. Synek urodzil sie zdrowy dzis ma 10 lat i jest jednym z lepszych uczni. Prosze zawiesz wszystko Bogu i.mysl tylko pozytywnie a wszystko bedzie ok. Pozdrawaiam cie i zycze zdrowego dxidxiusia. Z Bogiem modl sie.💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za slowa wsparcia. Ja tez urodzilam synka chociaz lekarze mysleli ze nie donosze tej ciazy. Teraz bardzo sieboje chociaz narazie wszystko jest ok to bardzo sie boje wynikow badan prenatalnych bardzo bym chcialaaby to dzieckourodzilosie zdrowe i zebym ta ciaze lepiej zniosla niz poprzednia

      Usuń
  36. Duchu sw blagam aby wyniki badañ z krwi wyszły dobrze

    OdpowiedzUsuń
  37. Duchu sw blagam o dobre wyniki badan

    OdpowiedzUsuń
  38. Duchu sw jade dzis po wyniki badan blagam cie zeby byly dobre o nic tak bardzo nie prosze jak o zdrowie dla tej malej istoty opiekuj sie rowniez moim synkiem atosiem i mezem

    OdpowiedzUsuń
  39. Duchu sw dziekuje za okazana laske i dobre wyniki czuwaj nad moim nienarodzonym dzieckiem aby bylo zdrowe i otaczaj opieka rowniez mojego synka antosia

    OdpowiedzUsuń
  40. Duchu Święty proszę uwolnij mego Syna z rąk złego, ulecz go i uwolnij Go. Błagam o jego nawrócenie.
    Dziękuję za tę wspaniałą modlitwę.

    OdpowiedzUsuń
  41. Duchu Św ześlij swoje dary na mnie i moich bliskich 💗

    OdpowiedzUsuń
  42. Duchu sw blagam aby skurcze minely zwby z dzieckiem bylo dobrze i zebym nie musiala isc do szpitala

    OdpowiedzUsuń
  43. Duchu sw błagam aby moje dzieci byly zdrowe i zeby skurcze ustały

    OdpowiedzUsuń
  44. Paulo,zaufaj i już dziekuj Mu za wszystko co Ci uczyni...

    OdpowiedzUsuń
  45. Paula blagam o zdrowie dla mojego dziecka i abym mogla je bezpiecznie donosic

    OdpowiedzUsuń
  46. Duchu Sw pomoz Pauli prosze Cie pomoz moim wnukom zyc w zdrowiu prosze o szczescie dla mojej corki i o przejrzenie dla mojego syna o to by sie nawrocil

    OdpowiedzUsuń
  47. Ducbu sw prosze o zdrowie dla mojego nienarodzonego dziecka abym je bezpiecznie donosila i o zdrowoe dla antodia zeby nie mial zadnych powiklan po szczepieniu

    OdpowiedzUsuń
  48. Duchu aw błagam o zdrowie dla nienarodzonego dziecka zeby brzuch przestal twardniec. Blagam aby antos nie mial powiklan oo azczepieniu

    OdpowiedzUsuń
  49. Duchu sw blagam zebym donosila to dziecko

    OdpowiedzUsuń
  50. Duchu s
    W blagam o to zebym mogla bezpiecznie donosic to dzieciatko

    OdpowiedzUsuń
  51. Duchu sw blagam aby bylo z moim dzieckiem wszystko dobrze i zeby twardnienie mineło

    OdpowiedzUsuń
  52. Duchu sw spraw aby moje dziecko urodzilo sie zdrowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaufaj Duchowi św.,nie lękaj się.Będę pamiętał o tobie i dzieciątku w moich modlitwach.

      Usuń
  53. Duchu sw spraw abym poczula ruchy a dziecko bylo zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  54. Duchu sw daj mi sily a moim dziecia zdrowie i zebym czula ruchy regularnie

    OdpowiedzUsuń
  55. Droga Paulo! Pamiętaj że Ty i Twoje dzieciątko jesteście jednym ciałem i duszą. Daj mu spokój ducha, radość i komfort. Jeśli Ty będziesz miała pokój ducha to samo będzie odczuwać dziecię w łonie twoim. Więc nie troszcz się, zaufaj. Mów twojemu dzieciątku jak bardzo go kochasz i przekazuje mu pozytywne myśli. Ono będzie szczęśliwe tylko wtedy gdy Ty będziesz szczęśliwa.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  56. Duchu sw blaham o zdrowie dla mojego dziecka i dobre wyniki badan i zebym czula ruchy

    OdpowiedzUsuń
  57. Ducha święty dzięki dzięki dzięki za te dobre co mamy w życiu

    OdpowiedzUsuń
  58. Duchu Święty uczyń mnie godną obietnic Chrystusowych. Bądź pochwalony, bądź uwielbiony.

    OdpowiedzUsuń
  59. Duchu Święty, Jezu Chryste, Ojcze, dziękuję za to że pozwoliłes mi siebie na nowo poznać i pokochać. Bądź pochwalony, bądź uwielbiony.

    OdpowiedzUsuń
  60. Dziękuję Ci Ojcze że zstąpiłes na ziemię jako człowiek i wskazałes mi drogę do królestwa niebieskiego. Bądź pochwalony, bądź uwielbiony.

    OdpowiedzUsuń
  61. Duchu sw dziekuje za wszystko dobro ktore dzieje sie w moim zyciu blagam o dalsza opieke i o dobre wyniki badan poniedzialkowych

    OdpowiedzUsuń
  62. Duchu sw Blagam o dobre wyniki badan i o xzestrze ruchy

    OdpowiedzUsuń
  63. Dziękuję Tobie Duchu Święty że byłeś przy mnie kiedy że szczerego serca prosiłam Cię o pomoc. Dziękuję za to że dałeś mi to o co Cię prosiłam a nawet jeszcze więcej. Dziękuję za Twoje błogosławieństwa którymi mnie obdarowales,nie dlatego że to ja jestem taka dobra i sobie na nie zasługuje ale dlatego że to Ty jesteś dobrem nieskończonym. Bądź pochwalony, bądź uwielbiony. Amen, Amen, Amen.

    OdpowiedzUsuń
  64. Dziękuję Ci Duchu Święty za dar odróżnienia moich myśli od Twojego subtelnego głosu.

    OdpowiedzUsuń
  65. Duchu sw dziekuje za dobre wyniki blagam o czestrze ruchy opiekuj sie moim dzieckiem

    OdpowiedzUsuń
  66. Duchu sw dzoekuje za wszystkie dary czuwaj nad nami zeby spokojnie donosila moje dziecko do daty porodu

    OdpowiedzUsuń
  67. Duchu sw dziekuje za cale dobro w moim zyciu blagam o zdrowie dla mojego syneczka zeby zdrowy sie urodzil

    OdpowiedzUsuń
  68. Duchu sw dziekuje za cale dobro w moim zyciu blagam o zdrowie dla mojego syneczka zeby zdrowy sie urodzil i zeby sie wiecej ruszal

    OdpowiedzUsuń
  69. Duchu sw dziekuje za cale dobro w moim zyciu blagam o zdrowie dla mojego syneczka zeby zdrowy sie urodzil i zeby sie wiecej ruszal

    OdpowiedzUsuń
  70. Duchu aw dziekuje za wszystkie łaski prosze o błogoslawienstwo w nowym domu i o zdrowie dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  71. Dychu sw blagam o zdrowie dlamoich dzieci i zebym mogla bezpiecznie donosic do konca 2 ciaze

    OdpowiedzUsuń
  72. Kochany Duchu sw blagam cie zebym bezpiecznie mogla donosic ciaze

    OdpowiedzUsuń
  73. Duchu sw blagam o zdrowie dla nienarodzonego dziecka zebym go bezpiecznie donosila i zeby te dziwne bule mineły

    OdpowiedzUsuń
  74. Duchu sw blagam zeby moje dzieci byly zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  75. Paula,modlę się za Twoje szczęśliwe rozwiązanie, ufaj Jemu

    OdpowiedzUsuń
  76. Duchu sw błagam cie o zdrowie dla mojego nienarodzonego dziecka i zeby ten rumien mi zniknol

    OdpowiedzUsuń
  77. Duchu sw błagam cie o zdrowie dla mojego nienarodzonego dziecka i zeby ten rumien mi zniknoli zeby mi te slabosci pezeszly

    OdpowiedzUsuń
  78. Duchu sw prosze o zdrowie dla dziecka i spokojne donoszenie ciazy oraz o zdrowie psychiczne dla mojej mamy zeby sie zmienila

    OdpowiedzUsuń
  79. Duchu sw spraw cud zeby szyjla sie juz nie skracala

    OdpowiedzUsuń
  80. Duchu sw blagam zeby brzuch prEatal twardnjec zebym donosila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula dziękuj za szczęśliwe rozwiązanie, chwal Pana. W Afryce jest więcej cudów niż w Europie. Bo w Afryce zanim zobaczą wierzą i dziękują a u nas w Europie jak nie widzimy to trudno nam wierzyć. W Afryce są prości ludzie i nie ograniczają Ducha św rozumem

      https://www.youtube.com/watch?v=Pr5Jj6YaKKs&t=1661s

      https://www.youtube.com/watch?v=4TCiaNAdrhA

      Usuń
  81. Duchu Święty uzdro moja żonę Agnieszkę spraw byśmy dalej się kochali i zaufali na nowo. Pozwól mnie zapomnieć to co było źle i pozwól jej zapomnieć odnów nas ku sobie . Proszę o modlitwę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.youtube.com/watch?v=4TCiaNAdrhA

      Modlitwa przebaczenia
      https://www.youtube.com/watch?v=MsZ9RmLnJ28


      czas: około 27 minuty uzdrowienie z downa
      https://www.youtube.com/watch?v=VzB-JEZlp1Y

      Usuń
  82. Duchu sw błagam zeby udalo mi sie donosic ta ciaze

    OdpowiedzUsuń
  83. Modle się za Ciebie i Twoje Dziecko , pozdrawiam Paulo.

    OdpowiedzUsuń
  84. Duchu sw blagam aby lekarze dali mi ten antybiotyk wkoncu i zatrzymali infekcje i twardnieni

    OdpowiedzUsuń
  85. Blagam duchu sw aby brzuch przestal twardniec i dziecku nic nie zaszkodzilo

    OdpowiedzUsuń
  86. Duchu sw blagam ocal moje dziecko zebym donosila

    OdpowiedzUsuń
  87. Duchucswcspraw zeby wody mi nie odchodzily jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  88. Duchu sw blagam o zdrowie dla nienarodzonego dziecka i zeby aie wiecej ruszal

    OdpowiedzUsuń
  89. Duchu sw blagam o kazdy ruch mojego dzieciatka

    OdpowiedzUsuń
  90. Proszę napisać kto jest autorem litanii do Dycha ŚWIĘTEGO

    OdpowiedzUsuń
  91. Podmieniono już tę litanię na inną ...

    OdpowiedzUsuń
  92. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  93. Litania z Obietnicami
    http://dzieciatko-jezus.blogspot.com/2012/03/litania-do-ducha-swietego-obietnice.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  94. Dlaczego zmieniono te litaie?

    OdpowiedzUsuń
  95. Duchu Świēty proszę ulecz mojego syna Damiana z nałogu alkocholizmu

    OdpowiedzUsuń
  96. LITANIA DO DUCHA ŚWIĘTEGO

    Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu…
    Duchu Święty, zstąp z tronu Twojej chwały i rozbij swój namiot w sercach sług twoich – Bądź pochwalony
    Duchu Święty, który od Ojca i Syna pochodzisz, ucz mnie żyć w stałej obecności Bożej – Bądź pochwalony

    Duchu Święty, który od Ojca i Syna pochodzisz, ucz mnie żyć zgodnie z wolą Najwyższego – Bądź pochwalony
    Duchu Święty, który mieszkasz w sercach synów Bożych, pouczaj mnie, bym mógł Ciebie poznać i prawdziwie pokochać – Bądź pochwalony
    Duchu Święty, który troszczysz się o Chwałę Ojca, ucz mnie żyć w całkowitym oddaniu i zawierzeniu Bogu – Bądź pochwalony
    Duchu Święty, w znaku języków ognistych, zapal w moim sercu ogień Twej miłości – Bądź pochwalony

    Duchu Święty, tajemnicza Gołębico, ucz mnie dobrze zrozumieć Pismo Święte – Bądź pochwalony
    Duchu Święty, który nie masz ani oblicza ani imienia, naucz mnie dobrze modlić się – Bądź pochwalony

    Duchu Święty, który przemawiasz przez usta proroków, naucz mnie żyć w równowadze ducha i zachować pokój serca – Bądź pochwalony
    Duchu Święty, gorejące ognisko miłości, ucz mnie mądrości życia oraz cierpliwości – Bądź pochwalony

    Duchu Święty, Dawco wszelkich darów, ucz mnie żyć w pokorze i skromności – Bądź pochwalony
    Duchu Święty, przeobfita skarbnico łask, ucz mnie pojmować wartość cierpienia – Bądź pochwalony

    Duchu Święty, bezdenna skarbnico łask, ucz mnie dobrze wykorzystać cenny czas – Bądź pochwalony
    Duchu Święty, niewyczerpana skarbnico łask, broń mnie przed jakimkolwiek brakiem miłości i przed pychą – Bądź pochwalony

    Duchu Święty, którego bogactwa nikt ogarnąć nie zdoła, ucz mnie odrzucać bezużyteczne wyobrażenia i myśli – Bądź pochwalony
    Duchu Święty, Dawco wielu darów, ucz mnie rezygnować z bezużytecznych działań i unikać niepotrzebnych rozmów – Bądź pochwalony

    Duchu Święty, z którego pełni wszyscyśmy otrzymali, ucz mnie milczenia i mówienia we właściwym czasie – Bądź pochwalony
    Duchu Święty, wieczysta miłości, ucz mnie dawać innym dobry przykład – Bądź pochwalony
    Duchu Święty, wieczysta Dobroci, daj mi wytrwanie w dobrym – Bądź pochwalony

    Duchu Święty, słodki Nauczycielu, naucz mnie w sposób właściwy obchodzić się z ludźmi – Bądź pochwalony
    Duchu Święty, najmilszy przyjacielu dusz, ucz mnie nikogo nie sądzić i doznanych krzywd nie pamiętać – Bądź pochwalony
    Duchu Święty, uszczęśliwiające światło duszy, tak mnie prowadź, bym widział potrzeby innych i nie zaniedbywał dobrych dzieł – Bądź pochwalony

    Duchu Święty, Ojcze ubogich, daj bym poznał swoje błędy – Bądź pochwalony
    Duchu Święty, który w duszach dokonujesz swych cudów, ucz mnie czuwać nad sobą i prowadź do doskonałości – Bądź pochwalony
    Duchu Święty, przed którym nic nie jest zakryte, ucz mnie, jak unikać podstępu złego ducha – Bądź pochwalony

    Duchu Święty, który znasz przyszłość wszechświata, pomóż mi uwolnić się spod władania ciała i szatana – Bądź pochwalony
    Duchu Święty, który znasz także moją przyszłość, Twojej opiece powierzam moją rodzinę, przyjaciół, dobroczyńców i wszystkich ludzi – Bądź pochwalony

    Duchu Święty, dzięki Twej Boskiej pomocy, nauczaj mnie żyć dla chwały Bożej, dla zbawienia dusz i ku czci Matki Bożej, abym mógł umierać jako wierny sługa – Bądź pochwalony! Amen. Amen. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  97. Duchusw błagam o zdrowie dla mojego syneczka Antosia zeby go brzuszek i nogi przestaly bolec. Zeby nie mial jakiejs powaznej chorobyo zdrowie dla mamy Janki i mariusza. Zeby przestala go bolec głowa dziekuje ze szyjka sie nie skrucila błagam o zdrowie dla dziecka nienarodzonego zeby sie zdrowy urodzil

    OdpowiedzUsuń
  98. Duchu Święty uratuj nasze małżeństwo i otaczaj zdrowiem wnuki, daj mądrość żonie Amen

    OdpowiedzUsuń
  99. Za moją żonę Agnieszkę DUCHU Święty amen

    OdpowiedzUsuń
  100. Duchu Święty weź w opiekę naszą całą rodzinę, moich synów, męża i mnie. Bądź uwielbiony Duchu Święty.

    OdpowiedzUsuń
  101. Duchu Święty prowadź moją żonę i mnie do świętości Anen

    OdpowiedzUsuń
  102. Za pokój w kraju i pokój w mej rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  103. Duchu Święty uwolnij mojego syna od lęku,ulecz go swoją miłością z depresji,bo jesteś najlepszym lekarzem duszy i ciała.Badz uwielbiony Duchu sw.

    OdpowiedzUsuń
  104. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń